młoda kapusta z żeberkami





1 kg żeberek
małą główka młodej kapusty
cebula
marchewka
sól, pieprz
ziele angielskie, liść laurowy
2 łyżki koncentratu pomidorowego



  1. żeberka pokroić i gotować 30 minut, dodać liść, ziele, poszatkowaną cebulę, kapustę i startą na dużych oczkach marchewkę, gotować 45 minut,
  2. pod koniec gotowania wyjąć żeberka, oddzielić od kości, pokroić drobno, przesmażyć na patelni i wrzucić do kapusty,
  3. dodać sól, pieprz, koncentrat, jeśli ktoś lubi może dodać koperek.

2 komentarze:

  1. właśnie mi przypomniałaś, że mam kapustę w lodówce, tylko nie wiem czy znajdę w zamrażarce żeberka ;) hmmm.. trzeba poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe...ja też mam, ale wyniosłam do piwnicy. Jeszcze dziś skroję, żeby
    jutro szybciej zrobić obiad. Żeberek nie mam..ale mam kawałek łopatki bez kości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń