szybkie ciasto jogurtowe z jabłkami




1 jogurt naturalny (150 g)
2,5 szklanki mąki (typ 450)
1,5 szklanki cukru
¾ szklanki oleju
4 jajka (oddzielnie białka i żółtka)
3 łyżeczki proszku do pieczenia
2 jabłka



1.      białka ubić z cukrem na sztywną pianę, dodać żółtka, olej, jogurt, miksować,

2.      dodać mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia, wymieszać łyżką,

3.      ciasto wylać na kwadratową formę wyłożoną papierem do pieczenia,

4.      jabłka obrać, pokroić, wyłożyć na ciasto, docisnąć,

5.      piec 40 minut w tem. 180 stopni.

7 komentarzy:

  1. jogurtowe z dodatkiem jabłek jest najlepsze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasto wygląda pysznie a jakie wymiary blachy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blaszka kwadratowa o wymiarach 24 cm na 24 cm :)

      Usuń
  3. pyszne było :)) dziekuje za przepis

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice my friend ! This cake ks my favorite . i love it =D

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zrobiłam to ciacho. Mega prosty przepis i mega łatwe w przygotowaniu. Do wymiarów swojej blachy musiałam pozmieniać trochę proporcję. Dodatkowo do masy dodałam 2 łyżeczki cukru cynamonowego, a na następny raz dam 4 jabłka ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega proste w przygotowaniu i mega szybkie a do tego jakie smaczne ;) Ja osobiście do wymiarów swojej blaszki musiałam pozmieniać proporcję. Dodatkowo do ciasta dodałam 2 łyżeczki cukru cynamonowego a na następny raz zamiast 2 dam 4 jabłka ;p

    OdpowiedzUsuń